Безкоштовна доставка по Києву
при замовленні від 3000 грн.

Як зробити замовлення?

Товар можливо замовити 3-ма способами:

  1. Додати товар в кошик, натиснувши на кнопку "В кошик" і оформити замовлення в спеціальному вікні. При цьому Вам потрібно ввести реєстраційні дані (ім'я, телефон (бажано мобільний), адресу доставки).
  2. Зателефонувати до нашого менеджера по тел. (050) 88-222-66 і повідомити про продукцію, яка Вас зацікавила. Зверніть увагу, в описі товару є артикул. Менеджеру потрібно повідомити назву продукції і артикул.
  3. Відправити замовлення на електронну адресу e-posud@ukr.net. У замовленні обов'язково вказати артикул, найменування продукції, кількість, а також контактні дані (телефон, адреса доставки).

 Прайс-лист


Доставка по Києву:  

Доставка здійснюється в робочі дні тижня. У суботу до 18:00. Неділя - вихідний день.

Доставка кур'єром замовлення з урахуванням знижок до 3000 грн - 90 грн, вище 3000 грн - безкоштовна.

Доставка на відділення Нової Пошти або Укрпошти в Києві замовлення з урахуванням знижок до 3000 грн - від 50 грн, вище 3000 грн - безкоштовна

При замовленні на суму до 500 грн з урахуванням знижок, здійснюється відправка тільки на відділення чи поштомат Нової Пошти або Укрпошти вартість доставки - від 50 грн. Доставка на відділення Укрпошти від - 30 грн.

Зазвичай доставка займає 1-3 дні. Точну дату доставки товару вам повідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення.

Є можливість самовивозу, ви можете забрати товар за адресою: бул. Вацлава Гавела 16 а, 4 поверх (двері зліва). Для цього попередньо потрібно сторити замовлення. 

Самовивіз можливий: 

пн-пт: с 10:00 до 18:00 

сб-нд: вихідні дні

Доставка по Україні:  

Доставка по Україні здійснюється на склад Нової Пошти або Укрпошти у Вашому місті.

Доставка товарів на суму замовлення з урахуванням знижок понад 3000 грн безкоштовна. Вартість доставки товарів на суму замовлення до 3000 - від 60 грн. Досмтавка на відділення Укрпошти - від 30 грн.
* Оплатити замовлення Ви зможете на складі Нової Пошти або Укрпошти при отриманні товару. 

Якщо товар не буде отримано протягом 5 робочих днів після прибуття на склад Нової Пошти, він буде автоматично відправлений назад.

УВАГА! Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі Нової Пошти! Якщо при отриманні товару виявлений бій / брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику Нової Пошти і повідомити нам номер цього Акта і кількість пошкодженого товару.

ТОВАР ПІДЛЯГАЄ ОБМІНУ ТІЛЬКИ В РАЗІ СКЛАДАННЯ АКТА (Акт з кількістю пошкодженого товару). Номер Акта Вам необхідно повідомити менеджеру по телефону або вислати нам по факсу або на e-mail (e-posud@ukr.net).

.